FAQ

Voor vragen kan je altijd contact met ons opnemen via onze contact pagina. Om je op weg te helpen hebben we de belangrijkste vragen hier onder vast op een rijtje gezet. 

Spring naar..

Algemeen

We zijn voor nu alleen nog op afspraak geopend. Bij je reservering kan je aangeven wanneer je spullen wil halen en brengen. We zorgen dat je spullen klaar liggen en er iemand is om je te ontvangen. 

Momenteel kan je apparatuur alleen halen of brengen op afspraak. Dit is niet gebonden aan normale openingstijden. Wanneer je reserveert kan je aangeven hoe laat je wil ophalen en brengen. Wij laten je altijd weten of dit kan of niet.

Eerste keer huren

Je kunt klant bij ons worden door een offerte aan te vragen en daarbij een online account aan te maken. Vervolgens nemen we contact met je op om enkele gegevens te verzamelen, waaronder één of meerdere identiteitsbewijzen, zodat we je aanvraag kunnen beoordelen. Als alles in orde is, sturen we je de offerte toe.

Om een product te reserveren, selecteer je het gewenste product, de huurperiode, en voeg je het toe aan je winkelmandje. Je winkelmand vind je rechts onderin op je scherm. Volg daarna de stappen in het afrekenproces om je reservering te voltooien. Wij nemen je aanvraag in behandeling en reageren zo snel mogelijk.

Huren

Ja dat kan. Laat het ons even weten bij ‘vragen / opmerkingen’ wanneer je een reservering plaatst. 

Ja dat kan. Mits je van tevoren aangeeft wie het op komt halen. Je kan tijdens het reserveren invullen hoe die persoon heet. 

De apparatuur moet uiterlijk terug zijn voor de aangegeven retourtijd die op je offerte staat. Zonder andere afspraken is dit standaard voor 11:00. Zodat in de middag de apparatuur weer met iemand anders mee kan. 

Red je het niet? Bel ons, dan kijken wij of we kosteloos kunnen verlengen. Als je niks laat weten komen er extra kosten bij. 

Alles wat je in de stores afdeling hebt gekocht kan je bij ons ophalen. We versturen geen artikelen.

We rekenen altijd minimaal 1 dag. Ook als je maar 1 uur draait. We kunnen de spullen namelijk niet aan iemand anders verhuren en zijn even veel tijd kwijt met het klaarzetten en opruimen van de spullen. 

Reserveren & betalen

We accepteren verschillende betalingsmethoden, waaronder iDEAL, creditcard, en bankoverschrijving. Met uitzondering van de eerste betaling hanteren we een betalingstermijn van 14 dagen na het ontvangen van de factuur.

Ja, je kunt je reservering annuleren of wijzigen door contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Houd er rekening mee dat er annuleringskosten in rekening kunnen worden gebracht, afhankelijk van hoe dicht bij de huurdatum je annuleert. 

Annuleren kan kosteloos tot 48 uur voor de ophaaltijd die in de offerte staat vermeld. Bij het verplaatsen, wijzigen of annuleren van (een deel van) de offerte gelden dezelfde voorwaarden.

We hanteren een minimumbedrag van €25 per boeking. Als je iets voor minder boekt ronden we het totaalbedrag af naar €25 ongeacht eventuele kortingen.

Apparatuur

Er is beperkte mogelijkheid om te testen bij ons. We denken graag mee en kunnen apparatuur ook voor je voorbereiden.

We helpen je graag op weg om de juiste apparatuur voor je project te regelen. Bel, mail, of app ons met je vragen!

Je kan ons in dit geval altijd bellen. We denken graag mee over een oplossing. Als hier extra kosten bij komen overleggen we dat altijd even. 

Overdag kan je ons bereiken op ons algemene nummer: 

In noodgevallen of ‘s avonds kan je ons bereiken via: (gebruik dit telefoonnummer echt alleen als het niet anders kan)

Verzekering

De apparatuur is niet verzekerd wanneer je het bij je hebt. Schade, diefstal, of verlies rekenen we dan ook altijd door op de factuur. We raden daarom aan om altijd zelf een goede verzekering te hebben als je apparatuur huurt. 

De persoon die de boeking op zijn of haar naam heeft staan op het moment van uitgifte, draagt de verantwoordelijkheid voor eventuele schade of diefstal. Als je een boeking maakt maar niet zelf verantwoordelijk bent of de factuur betaalt, zorg er dan voor dat wij de gegevens hebben van degene die verantwoordelijk is voordat de apparatuur wordt meegenomen. Zo niet, dan ben je zelf verantwoordelijk.

Korting

Wanneer je apparatuur meerdere aaneengesloten dagen huurt krijg je de zogeheten staffelkorting. Deze korting wordt automatisch berekend wanneer je meerdere, aaneengesloten dagen selecteert als huurperiode.

Ja, we bieden relatiekorting aan. Hoe vaker je huurt hoe hoger de korting. We beoordelen per situatie wanneer dat is en hoe hoog de korting is die daar bij hoort. De relatiekorting wordt automatisch berekend wanneer je een boeking plaatst.