HOE KAN IK KLANT WORDEN?
Om bij ons klant te worden, dien je een offerte aan te vragen en daarbij een online account aan te maken. Vervolgens nemen we contact met je op om enkele gegevens te verzamelen, waaronder één of meerdere identiteitsbewijzen, zodat we je aanvraag kunnen verifiëren. Als alles in orde is, sturen we je de offerte toe.
HOE KAN IK EEN PRODUCT RESERVEREN?
Om een product te reserveren, selecteer je het gewenste product, de huurperiode en voeg je het toe aan je winkelmand. Je winkelmand vind je rechts bovenin. Volg daarna de stappen in het afrekenproces om je reservering te voltooien.
KAN IK EEN GEDEELTE VAN MIJN BESTELLING EERDER TERUGBRENGEN OF LANGER RESERVEREN?
Ja, dat kan. Laat het ons even weten bij 'vragen/opmerkingen' wanneer je een bestelling plaatst. Indien je tijdens je huurperiode je bestelling langer nodig hebt, neem dan telefonisch contact op.
KAN IEMAND ANDERS DE BESTELLING OPHALEN OF TERUGBRENGEN?
Ja, dat kan, mits je van tevoren aangeeft wie het komt ophalen. Je kunt tijdens het reserveren de voor- en achternaam achterlaten.
WANNEER MOET DE BESTELLING TERUG ZIJN?
De bestelling moet uiterlijk terug zijn voor de aangegeven retourtijd die op je offerte staat. Zonder andere afspraken is dit standaard voor 11:00 uur.
KAN IK IETS KORTER DAN ÉÉN DAG HUREN?
Nee, we rekenen minimaal 1 dag.